Söndag

Jag sitter och lyssnar på soundtracket till spring awakening och jag inser att jag verkligen är helt galen i den musikalen. Jag sitter bara och ryser och ler när jag hör låtarna och det kommer att bli helt underbart att få se den igen. Jag fick även reda på att våran klass ska på studiebesök på spinneriet och ni kan ju bara försöka föreställa er hur överlycklig jag blev :D.

Nu har jag nästan skrivit klart stipendiebrevet också. Det blev bara en A4 men mamma sa att det viktiga var att jag fick iväg det så jag nöjer mig med det. Hade lite idétorka på vad jag skulle skriva. Stipendiet är på 5000 så jag hoppas verkligen att jag får det. Men man får väl se, det kan ju vara många som söker. Jag håller i alla fall tummarna.

Jag borde städa i min lägenhet så jag tror att jag ska göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback