Bloggar

Jag följer ganska många bloggar och många av dom är ju förståd kompisars bloggar där det är kul att läsa om vad som händer i deras liv. Men jag följer även en del andra bloggar. Här är lite tips från mig:

www.tjuvlyssnat.se - en blogg där folk skickar in roliga saker som dom har hört. Kan vara oerhört underhållande ibland!
www.tjuvtittat.se - bygger på samma princip som tjuvlyssnat men här är det istället bilder på konstiga saker.
www.365saker.se - Navid Modiri har startat denna bloggen som handlar om att göra något nytt och annorlunda varje dag
www.veckorevyn.com/sex-och-karlek/hannahs-blogg/ - Ja, det är faktiskt sant. Jag tipsar om en blogg på veckorevyn, men denna tjejen är riktigt bright och skriver riktigt bra saker. Värt att kolla på!

Sen så finns det ju tusentals bloggar ute i internetvärlden så det är bara att leta på så hittar man precis det man själv vill läsa om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback