Ny lägenhet?

Säga vad man vill men min källarlägenhet har ju inte precis ett dåligt läge. Tänkte på det när jag cyklade hem från affären, tog cykeln för att jag var så godissugen och ville ha godis snabbt annars brukar jag gå och det tar aldrig mer än 5 minuter. Jag har även väldigt nära till skolan, pizzerian, bankomat, vattnet och hyfsat nära till friskis så läget kan jag definitivt inte klaga på. Även fast jag allra helst skulle vilja ha en riktig lägenhet som helst skulle ha en balkong! Fast den drömmen lär jag ju behöva släppa snart. Är svårt att hitta billiga hyresrätter i Karlstad och det är precis vad jag behöver. Känns lite oroligt att investera i en bostadsrätt, speciellt i dessa tider då det är ekonomikris i hela världen. Så är det någon som har tips på en billig hyresrätt i Karlstad så är alla tips välkomna hos mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback