Stockholm

På uppmaning från Christopher Björk - Paranoidandroid.blogg.se - så ska jag nu skärpa till mig och skriva ett litet inlägg i min blogg.

Dagen har spenderats i Stockholm tillsammans med ett gäng från SSU. Målet för dagen var riksdagen och där hamnade vi också men det blev med en ganska stressad och snabb rundvandring. Lite synd att vi inte fick en grundligare genomgång eftersom att vi ändå kom från ett ungdomsförbund och därmed är intresserade av att se hur det går till bland dom som styr Sverige. Senare så fick vi egen tid och jag gick runt i gamla stan och strosade lite och sedan så hann jag även med att Träffa Lukas en sväng innan vi skulle åka. Var kul att få träffa honom då det inte blir så ofta som man är i Stockholm.

Men dagen började kanske inte så toppenbra. Kom hem sent igår och skulle upp tidigt imorse och för nästan första gången i mitt liv så försov jag mig. Klockan sju ringde Christopher och frågade vart jag var och då insåg jag att i mitt försök att gå upp så hade jag somnat om. Inte så lyckat måste jag säga. Men eftersom att det inte händer så ofta så kanske det var förlåtet i alla fall.

Hur som helst så har detta varit en dag med en del roliga politiska diskussioner både i bilen på väg dit och på väg hem. Det gör bilfärden garanterat mer uppskattad!

egobild sthlm
Pigg som en mört med kaffet i handen trots att jag försovit mig!

Christopher sthlm
Christopher, innan vi kommit till riksdagen

utsikten från riksdagen
Utsikten från översta våningen i ett av riksdagshusen

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ju ringa mig när du är i stockholm! :( <3

2009-04-20 @ 20:09:33
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback