Kaffedrickande hos Felix

Kommer precis hemifrån Felix där jag och Malin har varit på kaffebesök. Vi fick smaka hans espresso och latte men eftersom att jag inte direkt är en färdigodlad kaffedrickare(roligt uttryck!) så gillade jag latten bäst. Även fast Felix säger att det är lite fuskkaffe. Men det kanske är okej att dricka latte från hans lilla nyfödda bäbis, hans nyinköppta kaffemaskin! Själv så känner jag inte så himla mycket skillnad på att dricka kaffe från en sådan maskin jämfört med att göra kaffe i en espressokokare och sedan värma mjölk i micron och hälla i men tydligen så är det en jäkla skillnad enligt Felix så jag får väl lita på honom. Latten var hursomhelst väldigt god och det räcker för mig!

felix kaffeI morse var jag hurtigbulle och städade mitt rum. Dammade av lite och dammsög, innan skolan började. Så nu är det väldigt skönt här när det är nystädat. Funderar på att baka lite bullar för att få klyschan komplett. Vem vill inte ha en nystädad lägenhet där det dessutom luktar nybakat?

nystädat soffa
Några bilder på min lägenhet har ju inte kommit upp på den här bloggen heller så därför tar jag tillfället i akt och lägger upp lite bilder när det är nystädat. Här är min soffhörna!

bord nystädat
Mitt bord och min dator.

säng nystädat
Min säng.

nyfärgat
Har ju dessutom färgat håret rött i söndags så det får ni en bild på här nu också.

Detta är i stort sett min lägenhet. Har även ett kök som är utanför rummet och en toalett som ligger vid köket. Men det kändes inte så aktuellt just nu eftersom att det har jag faktiskt inte hunnit med att städa än.

Nu ska jag försöka att skriva min bokrecension på engelska och sedan så ska jag på SSU-möte och dans. Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, det låter väldigt gott i alla fall! Tack så mycket för tipset! :)

2009-04-21 @ 16:07:39
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: chris

Du kom inte! :(

2009-04-22 @ 23:57:07
URL: http://paranoidandroid.blogg.se/
Postat av: sara fröhling lind

hej! superfin ser din lägenhet ut :) och nej, man kan faktiskt inte motstå edward cullen. jag får nog lämna min pojkvän nu och bege mig till usa på edwardjakt ;)

2009-04-29 @ 20:42:38
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback