Zac Efron i nya Pirates-filmen!

Fick just höra av Moa att Zac Efron (ni vet killen som spelar huvudrollen i High School Musical) ska vara med i nästa film med Pirates of the Caribbean. Kommer kännas lite skumt att se honom i en "seriös" film när man bara har sett honom i filmer som går på Disney Channel. Men jag tror att han innerst inne är en bra skådis i alla fall (även om han inte alltid visar det i HSM) så Pirates of the Caribbean 4 blir nog en bra film det också. Vilken film blir dålig med Johny Depp?

Zac Efron pirates

Kommentarer
Postat av: Jan

w00t... Jag har fått för mig att Carribean slutade där, men det finns otroligt mycket mer skrivet så ja jo, det fortsätter väl. Så länge de har kvar Bob Anderson som ansvarig för fäktandet tror jag att filmen blir bra.

2009-04-03 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback