Känslig för långa håriga ben?

Nu är jag precis hemkommen från en spindelfarm...

Nä, jag skojar bara. Eller egentligen så menar jag det, nästan. Har varit ute på västra långholmen på Hammarö sen igår med SSU Värmlands distriktstyrelse och haft lite kickoff inför hösten. Jag kan tyvärr inte säga att vädret var det bästa eftersom att det regnade konstant igår och var liten kuling idag men det var ändå en trevlig korthelg på Hammarö. Men som sagt så fanns det spindlar i mängder vid huset och speciellt på altanen där vi satt för det mesta. Jag är egentligen inte speciellt kinkig vad det gäller spindlar men när det kryper 15 stora långbenta spindlar framför ögonen så känns det inte jättekul.

Ikväll blir det hemmakväll i Karlstad. Någon bra film på tv ikväll?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

- HAHAHA!

2009-08-29 @ 18:51:44
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback