Julkalender.

Försöker komma ifatt julkalenderavsnitten. Hinner oftast inte titta på det på morgonen och då blir det svårt att se när man faktiskt hinner för då har man missat massa avsnitt. Tur att svtplay finns då tycker jag för jag har bestämt mig för att följa årets för den är faktiskt riktigt rolig. Sitter här själv hemma i soffan och tittar på hur superhjältarna besegrar skurkarna från barnverket. Julstämning blir det också när man äter lussebullar framför datorn och det snöar ute. Mmmm!

Tittar ni på julkalendern eller är jag ensam om det i min ålder?


Kommentarer
Postat av: mimmi

Fiin blogg Hanna! :D

2009-12-15 @ 22:27:03
URL: http://mimmilepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback