Sova...

Vaknar 16.47 och inser att jag sovit sen jag kom hem efter skolan. Det börjar bli en vana. Men vad ska man göra då? Vissa kanske tycker att det är slöseri med tid att sova på eftermiddagarna men det tycker verkligen inte jag. För att sova när man faktiskt känner att man är trött är det skönaste man kan göra, och man  mår riktigt bra av det också. För när man har sovit så känner man sig mycket mer tillfreds med sig själv och livet och det är en lyx man ska unna sig.

Sitter här nu och filar på min ansökan till vattenland. Ska skicka in den idag så får vi se om det blir något jobb även denna sommar. Vore ju toppenbra. För jobba bör man annars dör man som man säger. Eller, eh, dör kanske jag inte riktigt gör. Men livet skulle definitivt vara väldigt mycket tråkigare och jobbigare om man alltid var tvungen att vända på varje krona. Nu behöver jag ju i alla fall bara vända på varannan.

Ikväll så kommer min finaste Moa!

Jag och Moa

Kommentarer
Postat av: Pettersson in hometown

heting :P

2009-02-18 @ 01:25:52
URL: http://pettmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback