Snart födelsedag

Idag är det den 19 februari och det innebär att det är 18 dagar kvar tills min födelsedag den 9 mars, då fyller denna tjejen 17 år. 17 hela jäkla år. Då är det ju bara ett år kvar tils man är 18 år, myndig och vuxen. Jag kan inte bli vuxen så snart. Jag är alldeles för ung för det. Men nu ska jag inte börja oroa mig för det. Nu ska jag istället se fram emot min 17-årsdag!

Har skrivit en önskelista som jag ska ge till mamma när jag kommer hem:
- Lila överkast till min säng
- Kylskåpspoesi
- Boxertrosor
- Vetevärmare
- Stickor
- Garn
- Fina filtar
- Fina soffkuddar

Det kan ju tillkomma saker på listan men än så länge ser den ut så här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir inte vuxen över en natt så du behöver nog inte oroa dig. Vuxen blir man sinom tid^^

2009-02-21 @ 21:53:38
Postat av: edith

Väärsta stora tjejen! :D om jag skulle glömma att gratta på dagen, grattis<3

2009-03-05 @ 23:20:39
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback