Shopping

Nu droppar jag ett inlägg! Kände att det var på tiden.

Igår så var jag och Malin ute och shoppade inne i stan, jag kände att jag kunde unna mig lite nya grejor nu när jag har fått mitt stipendie! Så shopping blev det. En mascara, en foundation, en behå, en tunika och en basker. Att baskern och tunikan dessutom var på slutrean på Indiska och kostade 75 spänn tillsammans var ju inte fel heller. Förutom allt detta lyxande åt mig själv så köpte vi även Moa Alpstens present som hon ska få på fredag då det blir kalas! Det kommer blir riktigt roligt.

Mina planer annars under helgen är alfapetmaraton på lördag tillsammans med Simon, Karl, Felix, Malin och Emmy! Jag ska äga ut dom så nu är det bara att öva på www.betapet.se !

Nya kläder
Fit for fight för att gå till skolan. Nu blir det teaterlektion!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback