Borta bra men HEMMA bäst.

ÅH! Det är så skönt att få komma hem till Ängen och bara få vara, har ledigt ett par dagar nu och då ska jag verkligen passa på att njuta. Idag jobbade jag fram tills kvart över två, då tog jag cykeln hem (motion, motion, motion) och sen så kom mamma och Per-Arne och hämtade mig. Nu har vi precis ätit en underbart god middag och senare ikväll blir det nog film. Imorgon så ska jag nog passa på att åka lite kajak och sen ska vi iväg till Lottas garage och lyssna på lite musik och ha trevligt.

Internet har fortfarande inte börjat funka i By, men jag skriver inlägg så fort jag kommer åt.

HADÉ! (som alla norskar på mitt jobb säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback