Morgonpigg

Vaknar oftast på morgonen av att solen skiner rätt i mitt ansikte så att jag måste gå upp klockan sju eftersom att jag inte kan sova längre men igårkväll så var jag smart och satte för en filt över fönstret och därför så fick jag sova ända till halv tio. Låter kanske inte så mycket, men för mig som är mer morgonmänniska än kvällsmänniska så var det väldigt skönt.

På tal om att vara morgonmänniska så är jag ändå väldigt nöjd med det. Tycker om att få vara vaken på dygnets ljusa timmar istället för att vakna sent och gå och lägga mig sent för då missar jag ju massa timmar i solen. Fast att vara morgonmänniska kan ha både sina för och nackdelar, det är inte speciellt kul att när jag börjar bli trött sådär vid tio på kvällen och vill gå och lägga mig så vill alla andra vara uppe mycket längre. Då känns det lite tråkigt att man inte kan tycka att det är lika roligt som dom andra.

Vad är du? Morgon eller kvällsmänniska? :)

Kommentarer
Postat av: emmy

verklligen olika! fast du är ju rätt bra på att smitta av dig din kvällströtthet på mig ;) så det är ju bra iaf ;D

2009-07-21 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback