Peace & Love 24-28 Juli

Strax är verkligen ett tidsbegrepp som kan betida vad som helst. När jag skrev att jag strax skulle berätta mer om hur Peace&Love var så var min egentliga mening att göra det inom någon dag men istället så blev det en vecka eftersom att vårat internet hemma har slutat att fungera. Så nu sitter jag på biblioteket och försöker att ordna upp min mejl, facebock och också bloggen som stått orörda lite för länge.

PEACE&LOVE VAR BÄST! Bäst band, bäst polare och bäst värme - nästan hela tiden i alla fall. Efter att ha varit ute och låtit kroppen smälta i solskenet ett par dagar så gav min kropp helt plötsligt upp på lördagen och fick solsting. När jag säger solsting så kanske ni tänker att man blir lite yr och tycker att det är väldigt varmt men det är mycket mycket värre än så. Till slut kunde jag inte stå upp och jag mådde  fruktansvärt illa och magen gjorde jätteont så då låg jag ner på ett antal konserter och bara lyssnade. Efter ett par timmar så mådde jag lite bättre och kunde i alla fall stå upp på Håkan Hellström vilket för mig var den konserten som jag allra helst ville se så att jag blev frisk var underbart!

Men själva festivalen var grym, bodde bredvid ett par Gotlänningar och Stockholmare som var trevliga att umgås med och vi hade en jättebra campingplats. Ganska långt ut på kanten och alltså inte mitt i smeten där allt stök är, tack Borlänge för det!

Ska lägga upp dom få bilder jag tog strax, kameran gick sönder andra dagen. INTE KUL!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en toppenfestival, trots solsting

2009-07-08 @ 15:14:00
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Sara

Han tackar!



Vilken tur ni hade med vädret på P&L jämfört med dom som är på hultan nu :D

2009-07-09 @ 15:46:55
URL: http://shanlisara.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Vad kul ni verkar ha haft det :)

2009-07-16 @ 14:51:31
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback