Väderomslag

Det är lite tråkigt att vädret kan gå från soligt, varmt väder till regnigt och grått väder på bara en natt. Ska snart iväg till jobbet och regniga dagar är definitivt inga favoritdagar där. Regniga dagar är nog knappast favoritdagar på några ställen alls egentligen, utom möjligtvis hemma hos mig när jag är trött och bara vill sitta hemma och mysa framför en film. Då är regnet mer än välkommet som ursäkt för att inte gå ut. Fast igår så var det helt underbart att få vara ute hela dagen. En "snygg" solbränna fick jag till också. Sportbehåbrännan kallar jag den och den ser ut precis som det låter. Men fick i alla fall lite fina fräknar av solen. Tack!


Paus vid en sjö strax söder om Deje på cykelturen.

Förlåt förresten att jag blev sådär typsiskt Svensson och började prata om vädret. Men det är väl en viktig del av våra liv eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback