Janet

Är snart påväg till skolan, dagen idag bjuder på teaterdag med hela teaterlinjen och det kommer att bli riktigt skoj. Vi kommer att få ha workshops i poj, magdans och fäktning och sen blir det fika på det. Men än så länge har jag inte kommit iväg och jag har inte ens ätit klart min frukost än. Sitter och kollar på morgon-tv på femman där Janet från Made In Sweden sjunger. Hon är faktiskt riktigt grym, när jag såg henne första gången i programmet så tyckte jag mest att hon var rätt jobbig och inte använde sin röst alls på ett snyggt sätt men nu låter det mycket bättre. I början kändes det mest som hon var en wannabe - Beyonce men nu har hon hittat något som är lite mer hon. Hon kommer nog att gå långt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det, hone superduktig!!

2009-06-02 @ 10:21:01
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback