Lyx för mig

Idag har jag en riktig lyxmorgon. Vaknade i och för sig tidigt och cyklade tillsammans med Malin ner till tågstationen och passade även på att handla lite när jag var inne i sunne men när jag väl kom tillbaka efter lite morgonmotion så kände jag bara att det var så skönt och lyxigt att få vara ledig. Ha tid på sig på morgonen, lyssna på radio, dricka kaffe och läsa Glamour (som jag köpte under min motionsrunda). Det är det som är underbart på sommaren!

Saker som är lyx för mig:
1.
Tidningar - som till exempel Cosmopolitan och Glamour
2. Bravo Juice med fruktkött
3. Caffe Latte med smak av mintchoklad köpt på Café Royal i Karlstad
4. Sovmorgon
5. Fruktsallad

Vardagslyx är mitt bästa på sommaren!


Den bjuder jag på idag!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en jättefin midsommar :) fin blogg föresten

2009-06-19 @ 11:34:23
URL: http://aakerberg.devote.se
Postat av: mallan

men hanna inget kaffe har vi ju sagt!!!!!!! :p

2009-06-20 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback