Spelscema klart!

Nu är Malin här och vi har just skrivit vårat egna spelschema inför Peace&Love, det kommer att bli tajt men så blir det när dom bokar så många bra artister. Det kommer att bli hur kul som helst!

Artister som vi ska se:

Onsdag:
Laleh

Torsdag:
Promoe
Sofia Karlsson
Frida Hyvönen
A camp
Lars Winnerbäck
The kooks
Calaisa
Lykke Li
Kleerup

Fredag:
The Sounds
Timbuktu
Litlle Marbles
Alice In Videoland
Mando Diao

Lördag:
Sophie Zelmani
Melody Club
Miss Li
Anna Ternheim
Sugarplum Fairy
Moneybrother
Laakso
Hello Saferide
Håkan Hellström (!!!)

P&L, här kommer vi!



Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

Under tiden du är på P&L, så får du bära med dej en liten bit av mig (vi kan kalla det att jag tvingar på dig ett stycke av min själ) så att jag också får uppleva lite festival.. hoppas du får galet roligt, mate!

2009-06-22 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback