Rocky horror show

Igår var jag på en repition av Rocky Horror Show och jag blev verkligen glatt överraskad över att den var så bra. Trodde att den skulle vara lite halvdålig så där men absolut inte, så roligt och så mycket som jag skrattade då vet jag inte om jag kommer göra någon fler gång i år. Och då kan ni ju tänka er mig som skrattar och har roligt nästan hela tiden. Men en toppenföreställning var det som jag rekommenderar alla att se. Mest så kanske den riktar sig till personer från 15 till 30 kanske men även äldre tycker nog att den är väldigt rolig, men då måste man klarar av att se kanske inte helt rumsrena scener. Premiären är på lördag och den spelas så vitt jag vet fram tills lördagen den 25 april.

Rocky horror show


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback