Mobilkrångel

Jag blir så trött på telefonkrångel, jag har en relativt gammal telefon som är väldigt dammig i skärmen vilket gör att man inte ser någonting när det är ljust ute. Detta har jag och mamma försökt fixa genom att med hjälp av våld bryta upp telefonen så att man kan komma in och torka av skärmen på insidan. Men inte ens det går, vi har verkligen försökt och efter det så ser min telefon inte alls speciellt kul ut. Den har lite småsprickor på sidorna och är rätt repig efter knivförsöken. Så nu har jag tagit ett nytt beslut och bestämt mig för att klara mig med denna mobilen en sommar till, hur nu det ska gå, och köpa en ny till hösten. Tråkigt att behöva lägga pengar på någonting man känner att man egentligen redan har.


SKRÄPMOBIL!


Hur underbart vore det inte med en ny, utan damm i skärmen?


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag har haft din gammelgamla mobil ett tag nu.. den är väldigt mycket skräp vid det här laget, som du nog kan förstå. men nu är en ny på väg hem! :D

2009-06-04 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback