Plugg

Eftersom att jag inte varit hemma under helgen så har uppdatering blivit lite dålig men nu är jag på gång igen! Har precis kommit hem från skolan där jag har pluggat som tusan. Har nationellt prov på onsdag i matte A och jag vill verkligen få bra betyg i det så därför så gick jag på matteljen idag. Det kändes riktigt bra och jag hoppas att jag kan klara provet nu. Innan matteljen så skrev jag klart min uppsats om p-piller som ska vara inne nästa måndag så nu kan jag unna mig att vara lite ledig.

Har kommit på att bästa stället att plugga på är i skolan. Jag jobbar mycket bättre där för där finns det inte lika mycket som distraherar en. Hemma finns datorn, tv:n, man kan sova osv. Massa saker som kan ta upp ens tid hellre än att plugga. Så därför så har jag numera börjat stanna kvar i skolan en del eftermiddagar när jag har slutat och detta har verkligen varit skönt för då är man klar med allting när man är klar. Hett tips till er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet.. :/ Det suger! Men jag ger inte upp som sagt och jag hoppas att Adam också pallar med allt skit. Tack för att du bryr dig. Det värmer!:)

2009-05-11 @ 18:24:26
URL: http://shanlisara.blogg.se/
Postat av: sara

ja, sunne blir i sommar! ska bli riktigt kul :) och kul att få jobba med dig och alla andra. såg dig förresten i skolan idag (du var nog på väg mot maten, jag mötte dig på vägen typ) du går teater va? :)

2009-05-11 @ 18:58:28
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback