Tävling om bloggdesign hos Kia

Tänkte tipsa om en tävling som jag är med i. Det är Kia som lottar ut en bloggdesign och frågan i tävlingen är hur många inlägg hon har kvar tills hon har publicerat 800 inlägg. Hon verkar jätteduktig och har en grymt snygg blogg som du kommer till om du klickar här och jag hoppas verkligen att jag vinner. Som sagt, min design ser förjäklig ut även fast jag faktiskt sitter i timtal och försöker lära mig och förstå hur bloggdesign går till. Idag har jag i alla fall bytt tema och faktiskt, hör och häpna, även lyckats byta teckensnitt och färg på både rubriker och text i inlägg! Då blev jag lite stolt. Hur som helst så tycker jag i alla fall att ni ska kika in på Kias blogg och få lite inspiration!



Kommentarer
Postat av: Matilda

nämen TACK söta du! glad jag blev!

:-)

2009-05-20 @ 23:56:34
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Kia

Hej! Grattis till vinsten! Maila dina önskemål till min mail, så börjar jag jobba på din gratis design imorgon. :D Godnatt!

2009-05-23 @ 00:02:52
URL: http://kias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback