Tal och födelsedagsfirande på första maj!

Första maj är kommen och det innebär för mig att nu börjar vi gå från vår till sommar. Det innebär också att jag idag ska hålla mitt första tal någonsin och just nu så har jag så otroligt mycket nervösfjärilar soim flyger omkring i magen. Det finns så mycket som kan gå fel men det finns ju även mycket som kan gå bra också. Men det är ju inte dom sakerna som man fokuserar på. Hoppas i alla fall på att det ska gå bra och att jag inte svimmar där uppe i talarstolen. Ni som är i sunne kan ju alltid komma och titta klockan 15.00 på teatertorget och ge mig lite stöd!

Första maj är även en speciell dag för det är dagen då min allra käraste syster fyller år och dagen till ära så fyller hon hela 16 år! Så dagen kommer även att gå ut på att fira henne. Mums med prinsesstårta!

Moa födelsedag
Grattis till världens finaste syster! <3

Kommentarer
Postat av: Linda S

DU VAR BÄÄÄST! :)

2009-05-03 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback