borttappad mobil.

Hanna Wiklund har gjort det ofattbara. Hon har tappat bort mobilen.

Det är verkligen helt otroligt. Har aldrig någonsin hänt mig något liknande det här. Jag är ju världens mest ordningsamma människa. JAG TAPPAR INTE BORT SAKER. Och speciellt inte mobiler. Jag kan inte leva utan min mobil, alla nummer, alla människor jag måste ringa, alla människor som måste ringa mig och hur ska jag vakna imorgon utan väckarklocka? Galet.

Ni som vill få tag på mig får väl lättast det genom Moa eller någon kompis om ni har numret (tänker inte lägga ut alla mina vänners nummer här, det skulle inte uppskattas, haha) tills dess jag skaffar en ny. I will tell!

Verkligen upp och ner idag. Äta amerikanska pannkakor och äta B&J nu för att trösta mig lite.

Kommentarer
Postat av: Annika Kristersson

Usch, vi vet hur jobbigt det kan vara tappa bort sin mobil. För att du inte ska riskera att tappa alla dina kontakter igen, kolla in det här: http://www.comviq.se/203.html. Superenkelt och väldigt smart.



Annika Kristersson, Comviq

2009-10-22 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback