Lattefaktor

Har fortfarande ingen mobil och det gör mig ganska stressad. Men jag kommer i alla fall att få ett nytt simkort med samma nummer så något krångel med det blir det i alla fall inte. Har även fått låna Mysigamalins gamla mobil. TACK! Men faktum kvarstår att jag inte har några nummer och är svår att få tag på fram tills nya simkortet kommer.

Förutom jobbig mobiltelefon som försvann så går allting ganska bra just nu. Dom prov som kommer är inte så jobbiga att plugga till, jag fick bra betyg på kulturhistoriaprovet, jag har ett städat rum(TACK MOA!) och livet är allmänt gött, som man säger i Karlstad. Ska nog åka och dricka latte med Moa nu på Waynes för att jag har varit så grymt sugen på det hela dagen.

CU! (vi har gått igenom engelska förkortningar på engelskan, den bjuder jag på!)

Kommentarer
Postat av: LUTTYEMMYLOU

LUTTYFACTOR



LUTTYHANNA

2009-10-20 @ 16:30:45
Postat av: Anonym

hej vännen :)

hörde om filmkvällen, lät jättemysigt. Tyvärr är jag dock i Linköping hela helgen så jag kan inte. Men snällt att ni frågade mig och jag hänger med en annan gång. Kram

2009-10-22 @ 10:04:43
URL: http://julviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback