Stockholm i mitt hjärta.

Sitter på världens finaste hotellrum med mamma efter att äntligen ha sett flickan som lekte med elden. Vi kom hit runt fyra och sen dess har vi hunnit med lite fönstershopping, ätit bästa turkiska burgare i hötorgshallen och varit på bio på sergel. Jag gillar att vårat hotell ligger precis mitt i centrum. Hundra meter från hötorget, kan det bli bättre? Nä, jag tror faktiskt inte det. Efter filmen så tog vi en annan väg ut från bion och då hamnade vi 15 meter från vårat hotell. Vi skämtar lite om att stanna på hotellrummet hela vår stockholmstripp och bara ligga i dom sköna sängarna!

Imorgon ska vi äta frukost i vinterträdgården som är en inglasad, isolerad innergård på hotellet som man ser utifrån vårat fönster på tredje våningen. Jag längtar...


Vinterträdgården


Vinterträdgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback