Bokmarathon.

Eftersom att jag så praktiskt blev väkt av ett sms klockan 10 så tog jag tillfället och gick upp och bakade bröd. Ska nog se till att plugga lite och försöka komma framåt i några av mina böcker som ligger på hög här hemma.

Lista på böcker som jag ska läsa:
1. Paulo Coelho - The Alchemist , en engelsk roman som vi ska läsa i Engelska B
2. Camilla Läckberg - Sjöjungfrun , en av alla mina böcker lånade från bibblan som snart går ut och som jag verkligen vill läsa klart
3. Körkortsboken
4. Manus! , ingen bok egentligen men dock något jag VILL läsa.
5. Mari Jungstedt - Den du inte ser, en halvfärdig pocketbok som är skitbra men som jag för tillfället inte har tid att läsa i! Hennes böcker går dessutom som en otroligt dålig dubbad(!?) serie på TV4 på söndagar.

Dessutom så har jag ännu fler pocketböcker hemma som står och tittar på mig med frestande blick. Jag älskar att läsa, men nu blir det bara för mycket!

Kanske blir att umgås med någon kompis också. Får se!


Kommissarien och havet. Är det någon mer som är otroligt besviken på denna serie?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Paulo Coelho är en fantastisk författare. En klar favorit hos mig. Alkemisten är helt underbar.

2009-09-26 @ 14:35:22
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback