framtidsförhoppningar.

Tog en powerwalk i mina nya skor. Härligt att få röra på sig lite och lyssna på massa bra musik. Jag har sagt det förut men säger det igen, Laleh är min kvinna!

Mötet med Emmelie gick jättebra och vi hade massa idéer och brainstormade omkring tjejgruppen som kommer i framtiden. Ännu är ingenting klart men jag tror att det kommer att bli grymt och jag hoppas att så många tjejer som möjligt vill vara med och engagera sig. Jag är i alla fall väldigt förväntansfull över vad som komma skall.

Är ni intresserade så kommer det snart att komma upp afficher om det i Karlstad där det kommer att stå datum och plats och ni kan ju alltid lägga in en kommentar här på min blogg om ni känner att det här är något för er. Mer info kommer att komma!


Laleh är en tuff tjej som kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback