TVTVTV i massa veckor.

Har precis sett Idol. Brukar alltid följa det i början av säsongen när det fortfarande bara är auditions innan kvalet. Sedan blir det oftast ganska segt och tråkigt när man ska lyssna på person efter person som sjunger bra och aldrig gör något fel. Finns knappt något att bedömma längre. Menar inte att jag bara tycker att det är roligt att se på folk som bara gör bort sig men när alla är så pass duktiga finns ingen spänning kvar för mig längre. Tittar någon gång ibland, håller koll på vilka som åker ut och sista finalen brukar jag oftast kolla på.

Vad tycker du? Hiss eller diss med Idol?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ett sånt idolfan så det finns inte. Fast just kvalet tycker jag är tråkigast. Men sen blir det bra igen!

2009-09-24 @ 21:12:14
URL: http://julviva.blogg.se/
Postat av: emelie

ja det var helt underbart! vill se henne igen!

2009-09-25 @ 09:38:51
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback