lite glad

lite glad är jag allt

Nu bakar jag julgodis och snart blir det spexrep, nästa onsdag är premiärer. Var där då!
Lyssnar lite på julsånger för att komma i julstämning, tittar på julkalendern varje morgon och betar av mina julklappar steg för steg. Är det inte så att man älskar julen ganska mycket ändå? Och efter jul kommer nyår och det blir nog det bästa hittills, vi har taggat sen oktober. Med finaste tjejen och hennes familj i en stuga i Sälen. Låter verkligen inte fel i mina öron.

bild från yky i våras

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 03:28:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback