hello you.

Snart ska jag kasta mig i sängen och kramas med min nalle men först tänkte jag slänga ut lite tankar om igår, idag och imorgon.

Igår, var jag sliten som en ko med svininfluensa. Gick på danspasset och skakade lite rumpa men det kändes tungt denna gången måste jag säga.

Idag, insåg att jag är galet sockerberoende och trots att jag och Emmy snackade på bussen om att livets njutning är mat och att vi lätt lever fem år mindre så känns det ändå ganska nödvändigt för att jag ska må bra i nuet att jag skärper mig lite. Min kamp mot godiset börjar på måndag! (innan dess är det partey ju)

Imorgon
, är det halkbana. Känns sådär, fast jag är glad att jag får det gjort. Något som faktiskt känns ännu sämre och som en liten klump i magen är att jag ska göra utbildningskontroll på måndag vilket innebär att klarar jag den så bokar vi körprov, misslyckas jag så kommer det kännas som ett ganska fett nederlag mot mitt körkort.

Som sagt, nallen väntar. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback