film i kväll.

Har precis vaknat efter min middagslur i sängen med min ljudbok. Jag och min ljudbok har en väldigt stark och kärleksfull relation. Vi lever tillsammans tätt och jag tillbringar ofta kvällarna i sängen tillsammans med min Ipod lyssnandes till oftast någon spännande däckare. Just nu är det Mari Jungstedts senaste som gäller.
Men innan jag får krypa ner till min varma säng och min ljudbok igen så ska jag faktiskt på bio med Tomas. En vän som jag inte träffat på alldeles för länge trots att vi bor i samma stad. Snabba Cash blir det i alla fall, kommer bli jättekul och är inte filmen bra så kan man alltid drägla lite över snyggingen Joel Kinnaman som spelar huvudrollen. Och jag citerar Hanna Arnhög och säger att "alla vill bara ligga ligga ligga" när dom ser honom.
Jag peppar inför filmen med glass och nu ska jag poppa popcorn att ta mig till bion. (vadå, det gör väl alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback