kanske mest bara lördag.

Lever loppan hemma hos mamma i skogen. Att sova i ett rum med temperatur minusgrader är kanske inte så hett men sällskapet och den goda maten slår allt. Jag är troligtvis den enda som, helst varje helg, bara vill umgås med sina familj hemma i ängenhuset framför tv:n. Men det är trots allt kanske inte så konstigt när man under veckorna får sitta själv och kommentera alla tv-tabbar, bra reseprogram, knäppa programledare och dåliga frågesporter. Då är det rätt tacksamt att bara få vara hemma och slappa hos familjen.

Har inte bara slappat idag vill jag påpeka, jobbat har jag bannemej också gjort. Tre timmar i Rokkmakkstugan med våffelbakning och diskning har jag gjort. Riktigt roligt faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Stå och diska samtidigt som man får prata om ingenting. Det är min melodi. Cupcakes gjorde jag på kvällen som blev smarriga till tusen. Inte fel det heller tyckte dom här hemma. Så kaffe med chokladsmak och rosa/gröna cupcakes blev kvällsfikat.

Det var min dag. En helt vanlig lördag i fröken Wiklunds liv.


Cupcakes i fina färger.


Fick mitt fina kamerafodral igår som jag vann på DesignaDinBlogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback