partyhelg.

Den här helgen har varit en fin helg. Två artonårs-kalas har den bjudit på och ett Peter Pan uppträdande. Massa mys och fixande gör mig glad och jag hoppas jag själv fyller arton en dag (snart). RIM! Nu ska jag ta på mig en varm jacka och gå ut och hoppa i snön tillsammans med min Ipod. Har jag sagt att jag älskar söndagar?
Finaste flickorna var på Mongolian och åt tills det inte fick plats en enda liten vårrulle till i magen.


Malin (som är arton!) köpte thailändsk öl. Lite besviken dock över att inte få visa sitt leg!

KALAS NUMMER ETT!

Festen fortsatte hos Julia som fyller arton idag(söndag). GRATTIS JULIA!




Älin och Amela var väldigt heta.

KALAS NUMMER TVÅ!

Kalaset fortsatte på lördagen då Malin firades med buller och bång och självklart stämsång!


Det var folk i alla hörn. I blickfånget här står Charlotta och Felicia och är söta som socker.


Moa låtsades vara sur citron trots att hon egentligen var glad banan.

Hejdå helgen. Godmorgon vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback