IgottatellyouhowIfeelaboutyou.

Det är sommar i soliga karlstad. Jag plockar fram shortsen och flipflopsen och sätter mig uppe på berget och läser. Ska nog köpa med mig lite jordgubbar om det finns också, är det sommar så är det!

Lyssnar på eurovision-vinnaren Lena Meyer. Riktigt bra låt faktiskt, precis i hannastyle. Jag lär definitivt ha lyssnat sönder den om några dagar. Har redan lyssnat sådär 20 gånger på två timmar.

Längtar ganska mycket efter storstadspuls. New york nästa kanske?


And I would fall out into the night
Can’t go a minute without your love





weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Malin

Jordgubbar och en bra bok, bättre blir det inte ;)

2010-05-30 @ 19:21:15
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback