blanding av carbonara och höst

sa precis hejdå till min mysigaste bästis
vi är nästan lika gulliga som Emma Hamberg och hennes bästa vän
fast förhoppningsvis inte riktigt lika smöriga
vi har pluggat matte, NEJ! var det vanligaste ordet under då
sen har vi gjort carbonara speciale utan att egentligen veta hur
och varit på husvisning, hanna har blivit en del av familjen linder och fick därför följa med som smakråd
trevligt

det blir bara mörkare och mörkare på kvällarna nu
hösten är här
det är mysigt
och kallt
men jag gillar det
för snart är det höstlov

jag ska strax sticka ut i mörkret (och blåsten) och gå på danspass
klockan åtta! det är nästan så att man har somnat innan det
hur som så står det i min träningsplanering som jag tänker följa till punkt och pricka

det blev ett blandat inlägg


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback