stockholmshelgen

helgen har som sagt varit grymt bra
massa bra pass
tjejgrupper, hbt, jourverksamhet, feminism och tjejjouren.se
väldigt inspirerande och lärorikt
dessutom har maten varit himmelsk
underbar lunch med bästa salladsbuffén
tårtfika
trerätters middag
och FRUKOSTBUFFE!
det var verkligen som att komma till himlen för mig
tänkte när jag låg där i mitt rum efter badet att jag nästan var på en ta-hand-om-mig-själv helg där på Lidingö
massa inspirerande människor som får en att må bra
god mat
frisk luft och fin utsikt vid vattnet
det var precis så bra som jag önskat

tråkigt att jag blir galet stressad det första som händer när jag kommer hem
dagens att-jobba-på
nu skriker min mage efter mat när jag har genomlidit ännu en helvetesmåndag
tycket ändå att jag är rätt duktig


Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att det var en bra kurs, blir ju sugen på att stanna kvar ju!

2010-09-14 @ 17:31:57
URL: http://julviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback